S čím nám budeš pomáhat?
- 
 - Správa smluvní dokumentace – příprava, revize a dohled nad plněním podmínek zakázek.
 - Administrativní podpora – práce s dokumenty, evidence majetku a personální agenda.
 - Komunikace se zákazníky – vyřizování požadavků a poskytování podpory.
 - Asistence pro CEO – organizační a administrativní pomoc s vedením společnosti.
 - Dokumentace k aplikacím – spolupráce na testování a podpora vývojového týmu.
 
Co od tebe očekáváme?
- Samostatnost a zodpovědnost – umíš si práci dobře organizovat a dotahovat úkoly do konce.
 - Výborné komunikační a organizační schopnosti – zvládáš efektivně komunikovat interně i s klienty.
 - Angličtina na komunikativní úrovni.
 - Ochotu učit se novým věcem – přizpůsobíš se novým postupům a technologiím.
 - Proaktivní přístup – hledáš řešení a nenecháváš věci na poslední chvíli.
 
Co ti nabídneme?
- 
 - Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku (home office).
 - Podporu vzdělávání a profesního růstu – školení, workshopy, konference.
 - Věrnostní benefity – čím déle jsi s námi, tím více výhod získáváš.
 - Přátelské prostředí a moderní kanceláře v centru Olomouce.
 - Stabilní pracovní zázemí a možnost profesního růstu.
 
Zaujala tě nabídka? Pošli nám svůj životopis na hr@pixacom.cz a my se ti ozveme!